8.22.2012

HIPOT午市涮涮鍋放題

昨晚亞妹提意今日陪我返醫院電療同出MK睇中醫後可以try呢間lunch buffet @ Jordan, 夏天打邊邊, $48/位的價格任食任飲,不設加一服務費, 只限1.5小時, 11-4:30pm, http://www.taoheung.com.hk/tc/hot_promotions/hipot/index.html, 上Openrice睇過食評, 話好肉者唔岩姐, 我同亞妹都好素, 咁未為我地而設囉 ! !~

11:19am到達, 一坐低waitress會問要肥牛定豚肉, 一份3片, 然後去湯底同醬料區, 呢兩個區都幾豐富, 一人一鍋分別整左雜菌麵豉湯同茄醬紅咖哩湯, 食材方面的確不多,蔬菜三至四款、瓜類、菌菇類2-3款、丸類以及豆製品類都各幾款,肉類是有的,但只有幾種,雞,pork(?)以及三文魚塊, 三文魚塊雖連皮連骨, 但真的好肥美, 用來"咬"湯又好好味! 推薦囉! 另外就是個別包裝既烏冬同拉麵, 仲有粉絲, 飲品有豆漿、雪梨水、菠蘿汁同酸梅汁, 糖水有芝麻糊和杏仁茶 , 還有牛油曲奇和椰絲曲奇, 做的都不差, 四十幾蚊食餐lunch好正常啦, 我的豚肉雜菜粉絲鍋, 食左好多類唔同既菜同菌菇, 幾健康! 個半鐘已好飽, 環境食物服務都算OK! 亞妹同我都滿足! 下次最好係11點就去到, 冇咁多人, 仲要一次過攞晒要食份量, 三文魚塊攞多d, 因為後期會被攞清, 黑木耳同冬瓜南瓜先落, 自己度住時間慢慢食輕鬆d , 今餐多謝亞妹請 yeah!

沒有留言:

網誌封存

關於我

我的相片
追求反璞歸真, 簡簡單單的過日子