8.04.2012

期待呢場非一般演唱會

相信快樂不是用$$$買, 不一定是實在, 是一種感覺,  我知道, 若干年後睇番我又會再有! 所以今日重新開始寫我的blog囉! 
 I don't like politics, I only want to listen Ming gor, whatever he sing!!! so i look forward to it! 818! (PS.- sp. thks to my dearest sister!! you did a big job to USsssssssss *v*!!!!!!!!!!!!!)

沒有留言:

網誌封存

關於我

我的相片
追求反璞歸真, 簡簡單單的過日子