8.17.2012

My birthday magic power!!!!!!

早上6:20就落了風球, 唔通生日的magic power將個風趕走?! Wahahaaaa~~~返醫院treatment, 之後同亞妹行Market Place, 再食今日第二次早餐 Pacific cafe, lunch是路邊餐館(外賣)! 
problem電話令自己都討厭啦! 感謝亞妹同我四周圍睇電話同格價, 可惜未買到.... 黃昏就去左honey's kitchen dinner! honey竟然預備左本人地design手作 notebook instead of b.day card, 話一齊紀錄快樂日記!幾好心C感動!~~
今年生日, 最令我明白到, 輕輕一句祝福比收到好多禮物更加窩心! 我終於唔做material lady, 唔病唔知我生命什麼應該做, 應該珍惜, 身體健康真有幾重要, 我要健康! 我要大家都健康!!!!

沒有留言:

網誌封存

關於我

我的相片
追求反璞歸真, 簡簡單單的過日子