8.19.2006

Hope

昨晚Eva好夜先入房訓, 當時好累的我都半睡半醒, 聽到佢同我講好唔想明天落雨呀.....我就答佢: 聽日就唔會落雨架啦....第二朝早, 我問Eva係未昨晚我同過佢講野, she said yes but i havn't reply her after, haaa~~ i said, she should say, 你點知聽日唔會落雨架? so i can reply her: 希望在明天呀嘛!<-----呢幾句係電視廣告既對白囉.....希望Eva & Fai 3日2夜東莞trip會開開心心啦!

沒有留言:

網誌封存

關於我

我的相片
追求反璞歸真, 簡簡單單的過日子