8.11.2006

delicious dinner in Mandy's home


Mandy表姐好有心, 表妹舊曆生日都記得...知道我今晚屋企會冇人煮飯, 仲約我, 仲仲記得我之前講過我地之前食過美孚間'滄浪亭'd野好好食, 下次要再去食, (p.s. becoz joyce's forgotten.....lor)仲仲仲要知道表妹中意帶d手飾野所以買呢份gift比我,this's a cute necklace ah! 你們對我真是太太太太好啦, joyce會好好記住, thxxxxx a lotttttt! hehee~~

沒有留言:

網誌封存

關於我

我的相片
追求反璞歸真, 簡簡單單的過日子