4.09.2006

公司有個同事
不論我地designer, marketing, 甚至帶佢既亞姐
都好不滿佢
不過我地暫時冇人肯正式舉報佢
因為我地都唔想好似金手指"督"人背脊咁
my god ...好易發顛....>.<
正因joyce岩岩先向公司爭取左d福利
其他人看來公司待joyce不薄
如果唔係唔通joyce搏炒咩
(actually可能有d搏炒成份)
不過我 ex 講得岩
我做左咁耐野都touchwood叫做未試過比人炒
如果我真的比人炒
一定會好hurt好唔開心
所以呢單野我希望自己唔好太主動表態
要忍.....忍忍忍

1 則留言:

匿名 說...

你做得野人地知既.唔好理d無聊人!

網誌封存

關於我

我的相片
追求反璞歸真, 簡簡單單的過日子