4.08.2006

拜託

預約左今日去換智能身份證
特登花d時間整理個頭
前面留陰怕遲d會改
所以梳左邊分界
化左小小妝夾好dd眼睫毛囉
呵呵....
影左相
個做證主任同joyce講:
"梁小姐你頭髮有染色既部分 (highlight)
落左身份證會變成灰灰白白的
請問有冇問題呢?"
"冇既"
希望呢張身份證會靚d啦
拜託拜託^_^

下午同妍妍shopping去荃灣
買左個$399既袋
之前係銅鑼灣睇左都想買
不過冇我想要既白色
荃灣店有白色我就忍不住買左囉
joyce估計帶返公司會比Luby姐叫我send個袋比辦房抄左一隻先
anyway只要拜託辦房好好對待個袋
joyce都會捨得出借吧!

返到home check email
收到Eva send me mail話佢有d red dots on her back
仲會痛痛, 睇左醫生都未好
真的超級worried呀
希望Eva 要好好保重囉
再三拜託!
miss u very much!

1 則留言:

Felix Law 說...

我7號去做登記..打指模打左十多次先OK.張相唔係咁滿意..

網誌封存

關於我

我的相片
追求反璞歸真, 簡簡單單的過日子