12.12.2005

韓國之旅倒數4日

最後一課普通話初班 finally finished, 再一次dick起心肝整番個証,報多兩個course...1個係yoga,另一個係 beginning of managment skill, 唔知有冇用,不過都係個 good try i think *.*

列了一張清單....行李還沒整理,到時要買什麼東西回來都還不曉得,媽媽說人蔘不好買,因為人蔘太熱,我們全家虛不受補囉…hohoo....除了第五天可能去化妝品專門店買一些skin care products & make-up products,其它的?難不成都要去街頭巷尾買一些有的沒的東西回來嗎?我也不曉得,不過還是感謝媽媽出借她的泳衣,讓我至少省下佰多元啦,而且這次去韓國可以好好泡溫泉了。

2 則留言:

匿名 說...

oic.. y don't u buy ur own swimming suit..
HAHAH.. U WILL C MY THIN BODY!!!

Monkey欣 說...

我個同事去完話凍到死呀~魚毛記得著多件衫lor~著定super warm+絲襪打底ar~仲有ar,佢去左個唔知咩樂園,有d羊咩咩帽勁得意ga~記得戴住影張相呀~(或者我post上日記比你睇ar~)

網誌封存

關於我

我的相片
追求反璞歸真, 簡簡單單的過日子