10.02.2005


同felix係又一城睇完小企鵝大長征
估不到都幾meaningful
皇帝企鵝的一生只為追求戀愛同幸福而不斷等待
d音樂仲好好好好聽架…

大盛dinner後去搭mtr上左車先發覺
我漏左Fancl House本年刊囉
嚇死我
好在felix肯幫我返轉頭拿返
好好人啊
如果唔係我比錢都未必買得返
本非賣品同個鏡盒囉^.^

5 則留言:

小慧 說...

oops~joy joy用fancl的嗎
fancl d野對我好似無乜效用咁 +_+

匿名 說...

this photo is not good. i like a bit silly.... can u post the one with bear last time..!

joyce 說...

不過joyjoy只有fancl d product唔敏感囉>.< 近期我覺得new 既保濕洗面粉好好用啊,小慧可以try下喎,heee~~

joyce 說...

felix都冇send返bear 相相比joyce囉>.<

小慧 說...

係日本出時我試用左啦
係日本買好抵,我買支cleansing oil,佢就送支細版既洗面粉過我
hohoho~
不過你怕敏感既話,avene都係另一個好選擇!!

網誌封存

關於我

我的相片
追求反璞歸真, 簡簡單單的過日子