10.11.2005

往往在覺得生活淡淡似是流水之時
就會有些衝擊
多多少少...
總希望成為改變既開始
當心想好想轉工...
(其實想左好久都未有行動)
今天就有個agent打電話比我問我有冇興趣搵工
我突然覺得我應該要加把勁囉
^_^

3 則留言:

匿名 說...

i have sent my detail to the agent .thanks! just have a look a new job. my currently job is boring..

Monkey欣 說...

我係咪都要諗下呢~??

小慧 說...

咁0岩早幾日又有agent打比我
問我仲搵唔搵工喎!

網誌封存

關於我

我的相片
追求反璞歸真, 簡簡單單的過日子