6.24.2014

人生耐力的終極考驗

 今天去HKBCF度淋巴, 唔合格了都預左, 13.6 (10開始是唔合格), 之前在家幫家人手托冷氣 (27/5 爸爸因為唔想我地兩個女夜晚熱又冇冷氣先急急拆下來比人整, 咁辛苦, 想像唔幫好衰女的...), 之後又用過有事那邊腋下夾住個冰盒 , 又曬又熱到想暈過...唔知關唔關事只好怪自己啦, 唔抵可憐的, 跟譚姑娘學左引流運動, 買了dvd在家跟住做, 以後一定要錫自己, 過好生活, 我要努力, 就當這是我人生耐力的終極考驗吧!

之後約了細妹在太古城食lunch, 遲到了太對不起, 好可憐我到了細妹仍未有位, 而我一見位就坐, 坐低左call妹, 她就衝去揀食, 最後揀我都好喜歡的越南野, 扎肉腩肉粉同香茅豬扒粉, 兩份share! 好食好滿足, 叻女! 快d食趕返工 (鄧妹慘呀...) 而我食完飽飽去行H&M, Apita, Muji,...跟住搭叮叮去了中央圖書館, 借了幾本好正既書, 就返屋企, 搭車開始好眼瞓... zzz..ZZ...Zzz...zZzz....z....



沒有留言:

網誌封存

關於我

我的相片
追求反璞歸真, 簡簡單單的過日子