5.09.2014

戀戀台北Day 2 (宜蘭2)

早餐食了民宿附近的鍋貼大王, 點了鍋貼, 水餃, 涼麵同拌麵 ,估唔到羅東都有好好味涼麵, 唔知返台北食陳家涼麵會點呢! 期待呀! 

向林場出發, 聽說來羅東必去的, 看枯木, 火車頭, 古色古香的房屋和建築, 好大, 值得一行, 果然不錯! 然後行左去舊街, 行到好累, 我見到有麥記就衝入去坐, 男友唔like....無奈啦...





 搭台鐵去宜蘭, 遇到了好好的宜蘭人幫我們買完車票還提我們上那一班車, 否則我們可能上錯車去錯唔知邊度... 上對車好快到呀, 男友提意食雪糕, 買了杯香水蓮味道的雪糕, 好特別好味呀! 首先去找幾米廣場玩玩, 估唔到一出車站已經咁童話feel, 色彩繽紛, 令人心情開朗, 有機會要同細妹來!
 南方澳, 呢度冇咩景點, 重點食台灣風味活海鮮!



沒有留言:

網誌封存

關於我

我的相片
追求反璞歸真, 簡簡單單的過日子