4.19.2013

[[失業第1天]].....Kowloon curry house and bar

上午去醫院婦檢, 擺了大大大烏龍才去到, 不是PMH是明愛醫院, 唉....寶寶約請我男友補食生日晚飯, 本來想食小酒窩, 不過訂唔到枱, Walk in 又沒位, 唯有選另一間, Benny's choice, 這是尼泊爾菜, 咖喱, 西餐廳@ 佐敦, 價錢平民化,meun多選擇, 食物好味, 坐得舒適, 環境又不錯, 不過service no good, 個別飲品會冇貨, 睇Openrice先知是尼泊爾人開, 怪不得服務員好似對我地冷淡d, 大概佢地對鄉里會熱情d, 看住電視播d尼泊爾節目, 我覺得我地好似去左旅行, 體驗緊異國風情! anyway, 是好開心的一晚啊! thks ah!
.....




沒有留言:

網誌封存

關於我

我的相片
追求反璞歸真, 簡簡單單的過日子