12.02.2007

Ocean Park day!

早前Alex相約1Dec 去Ocean Park
因為佢公司送左1張free ticket比佢地d staff
又offer special price比佢地買票
Alex就買多左一張請我去了
好開心吔! thanks Alex~
我差不多有10年冇去過Ocean Park
而且一直好想去睇水母館
果然名不虛傳
d水母超靚.....靚到不得了!
影相影到唔捨得走
自此之後, 我決定要儲錢買部新相機再黎影水母!

























沒有留言:

網誌封存

關於我

我的相片
追求反璞歸真, 簡簡單單的過日子