11.18.2007

魔戰王:貝奧武夫 (Beowulf)


CG效果不俗, 打鬥場面精彩, 可以一看.....
昨天Alex相約看戲同食Dinner
佢轉行做銀行囉
有關d銀行problem, 如今又多一位人兄可以請教^^"
咁耐冇見依然好有風度既Alex, 一見面就大讚Joyce皮膚比之前好左好多
(心裡暗地笑了...)好開心呀~ 不過都還需努力努力!
今天投票日,
Lunch後同Dad & Mummy去投票...
因兩個候選人我都沒什麼大印象,
所以我投了Mummy支持的一個, 呵呵~~
之後去Facial, 美容師Mandy又讚Joyce slim
Yeah~!要繼續努力keep fit & beauty lah!

1 則留言:

匿名 說...

"魔戰王聽說是一套唔錯既科幻片。我可能唔睇。因為約左人明天看EASON套野良吠。

網誌封存

關於我

我的相片
追求反璞歸真, 簡簡單單的過日子