10.21.2007

迪士尼黑色世界2007















昨晚一行4人去左disneyland的迪士尼黑色世界,好好玩呀!
我地一入到樂園,就去排大街詭異酒店,排左個1個多鐘, 比預期快左喎! 見扮鬼的人其實已經好努力,不過可能人太多,所以唔係十分驚.只不過d演員無端端彈出黎,經過d櫃又彈d野出黎咁嚇一跳, haha~~ 雖然係唔驚,不過我覺得呢間鬼屋製作都好認真.如果自己一個人,或者好少人咁玩,應該都會幾驚.
之後去左玩Space Mountain.好在有人幫我地拿了fast pass,所以唔洗等,真係開心.唔該晒popoppppooooo^o^"
然後去霸靚位睇夜光鬼魅巡遊, 製作十分認真的, 煙花係我地排緊隊玩driving時放, 睇到少少...好近同好靚! 跟住仲相約Felix影相, 哈哈~~
Overall,我覺得值得去下呀!






沒有留言:

網誌封存

關於我

我的相片
追求反璞歸真, 簡簡單單的過日子