7.17.2007

小禮物



<------Joyce其實好dislike Hello Kitty....>.< 只係想要Dear Daniel, 不過有人話佢地係一對,唔好分開佢地... 多謝晒餐dinner同小禮物, 之前還聽聞人家儲錢大計, 要你請真不好意思既, 下次由我請返啦, 呵呵~~

P.S. last一期要換keroppi, 因為佢係joyce n年前至愛,好中意keroppi頭大身細又青bb~而且佢好耐好耐冇new product出,好掛住架~ (公司有個同事比我地叫佢做keroppi,因佢成日著綠色野,個樣又... 不過千其唔好以為我中意佢囉,呵呵~~~)

沒有留言:

網誌封存

關於我

我的相片
追求反璞歸真, 簡簡單單的過日子