11.20.2006

大掃除Days

哎也也~~~平時joyce鍾意將d靚野貼晒係間房呢幅牆個大board
每日見住好開心, 得閒又會換下咁

原來幅牆d油脫晒太醜怪啦......被媽媽發現左
所以當我放工返到屋企時
間房已經變成亂葬崗
因為爸爸搬開晒我d野出來油油囉....

當中有好多毛公仔<---封晒塵 手袋<----買買埋埋同以前自己design果d.....遺忘晒佢地啦 紙盒,紙袋,水樽, 汽水罐.....<----其實joyce都係個垃圾婆, 覺得幾靚又估可能會有用點知10年都冇用既野都儲, 呵呵@~@ 塵年心血之作<------有d讀IVE時d功課啦, 素描啦, 小妹妹學生既畫啦.....真是好懷念好懷念囉~ 仲有一大疊一疊既書同舊雜誌<------好多好多年冇出既Amoeba, 頭幾期既CREAM, MILK, 日本雜誌: JJ, 裝苑, MORE, SPUR呢d,IdN, ELLE等等等, 太喜歡儲雜誌啦, 所以一直覺得棄之可惜....不過今次決定要纖滅一d啦..my god...HELP!!!!!!!!!!!.....











<-------前
<-----後

用了差不多兩天時間大掃除...哈哈~~~整潔度.....我覺得80%....goooooooooooooood!!!

沒有留言:

網誌封存

關於我

我的相片
追求反璞歸真, 簡簡單單的過日子