10.28.2006

Lucky day!


28Oct(Sat)
由於星期六半天假,, 放工後有朋友R相約過海睇字體show, 然後食飯同睇戲, 收集左幾方面意見再自己mix & match今早打扮得可能比較特別, 連自己都幾滿意, heheee......一早出門返工去到美孚出閘, 張八達通卡過不到機,瑩幕出現「請再試」之類幾個字, 好多次....當好有冇助感之際,有個男人好熱心地同我講, "票務處啊係果邊!!"仲指比我睇...感激晒佢:~), 之後比張卡票務哥哥,佢好好人咁出黎幫我開個私家閘門出去啦, 態度好好囉...........................................行下行下, 隻Boot條鍊飛左上黎, 跟住有位OL(<----呢位OL我成日返工都見到佢, 覺得佢身型幾好好fit, 打扮好大方, 面帶微笑, 有d似我中學個女校長, 我估佢應該做Admin或秘書之類....)佢突然攔截我話係未我跌左條鍊, 呀! 其實係對鞋架, 唔好意思....就這樣, 我覺得識多左個人lor.....如果係平日可能呢d事會覺得唔如意, 但是心情好的日子又會變成Lucky事囉,hohoooo~~

沒有留言:

網誌封存

關於我

我的相片
追求反璞歸真, 簡簡單單的過日子