9.03.2006

Men r from Mars, women r from venus

呢本書解釋男女關係幾詳細
詳細得有d悶...
Anyway, 佢之所以吸引到joyce要睇晒
是因為佢令我回顧左唔少以前犯左既錯

都算值得一看囉
^_^

4 則留言:

小慧 說...

nice book~i have read the english version before. for my opinion, u just need to read 4 ~ 5 chapters,haha. more or less is the same~

匿名 說...

娜娜介紹我睇過,悶到我訓左~~~~~

*喂~我地幾時攪sandtile gathering好?

小慧 說...

你話事啦~主人~~~
不過我最快要月中之後羅~
你睇我roster羅~
但唔使刻意就晒我~
hohohoho~

joyce 說...

提起sandtile gathering, 唔好得個講字啊, 好期待架^o^ hohooo~~~

網誌封存

關於我

我的相片
追求反璞歸真, 簡簡單單的過日子