1.29.2006

恭賀新禧!狗年行好運!!呵呵~

踏入新一年
i wish 唔好駛咁多錢,賺多d錢,儲返d錢...好important的....可以去亞洲以外既地方旅行
搞番好d英文同國語,睇多d書,想轉工(搵到錢又舒舒服服果隻,好似幾難,呵呵~~),整走對panda eyes,識返個如意郎君,仲有學好yoga,學番門手藝,好似煮飯煮餸之類,

唔可以再虛度光暗 ;-)

3 則留言:

涼貝 說...

祝你心想事成呀!

"唔好駛咁多錢"-->那靚靚香水呢?
^___________^

好呀!一齊儲錢去旅行!

匿名 說...

不如我同你對調份工呀~我就尼悶死啦~

joyce 說...

哎呀, joyce做緊間公司成日請人,我幫你搵搵個email再比你啦,如果欣有興趣黎見的話,呵呵~~

網誌封存

關於我

我的相片
追求反璞歸真, 簡簡單單的過日子