11.22.2005

日本味



何謂"日本味"?
今日被老細突擊考問
我覺得自己brainstorm遲鈍左好多
其實都對呢個問題有d模糊
又似曾相識....
心知老細一定自己諗左好耐
then等我地答中佢keypoint
又會有新搞作....

1 則留言:

Monkey欣 說...

我個相雞影唔到尼種效果呀....之前睇過電視教人點影,但係我都影唔倒呀~鳴鳴鳴鳴...

唉~日本味,我D袋成日比D鬼佬話好日本FEEL呀~激死~佢地唔覺自己D袋娘既咩~??日本FEEL咪幾好~

我個人認為日本味=KAWAII~哈哈~懶CUTE咪有日本味LOR~最憎D人講到懶高深咁~(偏偏D高層最中意講~)

網誌封存

關於我

我的相片
追求反璞歸真, 簡簡單單的過日子